- De Domein Authority van je website, hoger is beter.
- De lengte van de URL, te lang is niet goed.
- Het pad van je URL, pagina’s ‘dichterbij’ de domeinnaam doen het beter dan pagina’s verderweg in submappen.
- Menselijke redacteuren, nooit bevestigd maar Google heeft een patent vastgelegd voor een systeem dat de invloed van menselijke redacteuren ‘meet’.
- De categorie van de website.
- WordPress tags, het helpt mee wanneer artikelen of groepen naar elkaar linken.
- De zoekterm in de URL.
- Een duidelijke structuur in langere URL’s, bijvoorbeeld categorieën.
- Het noemen en verwijzen naar referenties en bronnen help mee.
- Opsommingen en genummerde lijsten, daar houd Google van.
- De prioriteit van een pagina in een sitemap.
- Teveel links op je website zijn slecht.
- De ranking van andere zoektermen, scoor je daar goed, dan helpt dat ook mee voor andere zoektermen.
- De leeftijd van de website, hoe ouder hoe beter.
- Een gebruiksvriendelijke lay-out doet het beter.
- Geparkeerde domeinnamen scoren niet zo goed.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.