- Wanneer deze aan merk-gerelateerde inhoud wordt toegevoegd, als anchor.
- Als de merknaam aan de zoekterm wordt toegevoegd, bijvoorbeeld webhosting van Antagonist.
- Als het merk een Facebook-pagina heeft, met veel likes.
- Als het merk een Twitter-account heeft, met veel followers.
- Als het merk een company profile heeft via LinkedIn.
- Wanneer er medewerkers zijn toegevoegd via LinkedIn.
- Hoe actief de social media-accounts van het merk zijn, hoe meer hoe beter.
- Hoe vaak het merk wordt genoemd op nieuwswebsites.
- De merknaam die zonder link wordt genoemd.
- Het aantal RSS-subscribers voor een merknaam.
- De fysieke locatie van een bedrijf, om te controleren of het merk daadwerkelijk bestaat en hoe groot het is.
- Betaald het bedrijf belasting, of wordt er belasting gerekend als er producten of diensten via de website worden verkocht? Als dit zo is, dan lijkt Google deze websites meer te vertrouwen.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.